סיפור החתונה של עטרת ודור לביא

תאריך החתונה: 31/08/2017

שם הכלה: עטרת גרונסייד
שם החתן: דור לביא

איך ואיפה היכרתם?
הכרנו דרך חבר משותף, הוא עם דור בצבא ואני הכרתי אותו מהשכונה. ערב שישי אחד נפגשנו כמה חברים ואותו חבר ואני דיברנו והוא אמר שיש לו מישהו להכיר לי. לא חשבתי שהוא באמת יכיר בינינו כי זה היה יום שישי ואנחנו שומרים שבת וידעתי שאין לו את המספר טלפון שלי והוא בטח ישכח עד שתצא השבת. באותו מוצ”ש יצאתי עם חברים לשוק בירושלים ובמקרה פגשתי את אותו חבר, שרץ אלי וביקש את המספר טלפון ואמר לי שהערב הבחור ישלח לי הודעה. מפה לשם, מסתבר שהבחור( דור כמובן) היה באותו הערב גם בשוק..כמה שולחנות ממני באותו בר.. ובאותו הערב כבר קיבלתי הודעה…

כמה זמן אתם ביחד? 3 שנים 

מי הציע נישואים ואיך הייתה ההצעה? 

דור הציע לי נישואין, היינו בהופעה של ישי ריבו שאני מאוד אוהבת ואחר כך הוא לקח אותי לנחל אלכסנדר ב12 בלילה שם חברים שלו ושלי ארגנו הצעה יפה, דור התיישב על כיסא ושר לי שיר שאני אוהבת עם גיטרה וכמובן כרע ברך. 


איך בחרת את השמלה ומה היה לך חשוב בבחירת השמלה?
חודשיים לפני החתונה מעצבת שעשיתי אצלה את השמלה הודיעה לי שהיא לא יכולה לעשות את מה שתכננו ושאני אקח את הכסף חזרה. הייתי מאוד מאוכזבת ולחוצה כי לא ידעתי איך אני אתחיל לחפש עכשיו. שמעתי המלצות על רינה והיא הראשונה שהתקשרתי אליה וקבעתי איתה ישר פגישה. כשהגעתי לסטודיו הבנתי שרינה יודעת מה היא עושה ושהיא תעשה את המקסימום כדי שתהיה לי שמלה שאני יאהב.היה לי חשוב שהמעצבת של השמלה תהיה עדינה ונעימה, ושתהיה תקשורת טובה בינינו ובהחלט נהנתי להגיע לסטודיו. אהבתי מאד שהתפירה נעשית בשלבים, שרינה דואגת בסוף כל מדידה שאת מרוצה מאה אחוז ממה שהתקדם. 


מה היה לך חשוב באיפור ובשיער ? (מי עשה לך את האיפור והשיער והיכן בחרת להתארגן)
רז עיצוב שיער ופיי איפור כלות עשו לי את האיפור והשיער. היה לי חשוב שהתסרוקת תחזיק לי גם ב30 מעלות של חודש אוגוסט וגם שהתסרוקת תהיה מיוחדת בשבילי. מבחינת איפור ביקשתי את האיפור הכי טבעי שיש, במיוחד כי החתן לא אוהב שאני מתאפרת. שתיהן עשו לי עבודה מדהימה!הם היו כל כך רגועות איתי במהלך היום מה שחשוב בתוך כל הלחץ וההתרגשות. היה לי ממש כיף איתן!והתוצאה היתה אפילו מעבר למה שציפיתי! הורדתי את האסוף באמצע החתונה וזה התפרק בדיוק כמו שתכננו וגם האיפור נשאר לי כל הערב! 


איך בחרתם את טבעות נישואים?
הלכנו לחנות טבעות בשם “גולד טיים” בירושלים וכל אחד בחר מה שהוא אהב 

 

באיזה גן או אולם התחתנתם ומה לדעתך מייחד את המקום?
התחתנו בגן האירועים “ג’ויה מיה” בקיבוץ נחשונים. מה שמייחד את המקום הוא הגן בחוץ, דשא מהמם וחופה מהממת על גשר. אוכל ברמה גבוהה ושירות מצויין! 


איפה בחרתם להצטלם לפני החופה ולמה דווקא בחרתם את המקום הזה ומי היה הצלם?
הצלם שלנו היה הצלם התותח יוני מלכא, בחרנו להצטלם ביער ליד האולם שיוני המליץ לנו. אחרי החתונה עשינו יום צילומים איתו בכל מיני מקומות, בים, בפארק… מרוצים מאוד מאוד!! התמונות יצאו מדהימות ומיוחדות ועם יוני תמיד היה זורם וכיף. 


ביום של החתונה כשיוני היה אצלי בבית לא הרגשתי אפילו שהוא מצלם אותי וככה הרגשתי בנינוחות, הוא עשה את זה בהדרגה ובנעימות שזה היה לי מאוד חשוב. 


במידה ובא לך להמליץ על ספקים שהיית מרוצה מהם במיוחד זה המקום לפרגן.
קודם כל ליוני מלכא הצלם האלוף שלנו!
רז עיצוב שיער ופיי איפור כלות המדהימות!
יונינה yonina events מארגנת חתונות תותחית שפשוט תקתקה את החתונה שלנו, הכל עמד בזמנים ויצא בול כמו שרצינו. עדה ברזילאי – מעצבת שהפכה את האולם והאירוע למושלם. כל פינה הייתה מיוחדת!

(מוזמנות לחפש את כולם בפייסבוק).
כמובן לרינה שבשמחה הייתי בוחרת שוב לעשות אצלה את השמלה!

תמונה עטרת ודור ביום הצילומים, רגע לפני החתונה
תמונה עטרת ואור לביא, רגעים קסומים

צלם: יוני מלכא

תמונה של עטרת ודור ביום הצילומים, רגעים קסומים
תמונה עטרת ודור ביום הצילומים, רגע לפני החתונה, מרגש
תמונה עטרת ודור ביום הצילומים, רגע לפני החתונה, מרגש מאוד
תמונה עטרת ודור ביום הצילומים, רגע לפני החתונה
תמונה דור רגע לפני החתונה