שמלות כלה צנועות

שמלות כלה צנועות, רינה בהיר מעצבת ייחודית לנשים המחפשות עיצוב שמלה בצניעות

תמונה של שמלת כלה צנועה פרי עיצובה של המעצבת רינה בהיר
שמלת כלה צנועה פרי עיצובה של המעצבת רינה בהיר, התקשרי עכשיו לפרטים

שמלות כלה צנועות מומלצות, בעולם עיצוב שמלות כלה, קיימת קטגוריה חשובה המשרתת קהלי כלות שונים, זוהי קטגוריה של שמלות כלה צנועות.

בקרב כלות דתיות ניכרת כמובן חשיבות לעיצוב שמלות כלה צנועות, רינה בהיר מעצבת שמלות כלה צנועות ייחודיות שלא תמצאי בשום מקום אחר, אני לא זוכרת מתי הייתה הפעם האחרונה שלבשתי שמלה לפני החתונה שלי, ולכן זה לא מפתיע שהרגשתי לחוצה לפני קניית שמלת הכלה.

כלות יקרות, השנה 2018 מציעה עיצובים חדשים ומדהימים לשמלות כלה בעיצוב מיוחד וצנוע, רינה בהיר עמלה רבות על מנת להיות עדכנית וייחודית בכל מה שקורה באפנת שמלות כלה בארץ ובעולם, השנה 2018 רינה עיצבה דגמים חדשים של שמלות כלה צנועות ששווה לראות.

בנוסף רינה מציעה לכלות להירשם ל”שמלת כלה במתנה” כאן באתר, זה אמתי וזה קורה, כן בכל חודש אחת מהכלות הנרשמות זוכה בשמלת כלה במתנה, אל תחמיצו את ההזדמנות.

עיצוב שמלת כלה צנועה זה תחום שחשוב מאוד להבין בו, מעצבת עם ניסיון תדע לעצב את השמלה עם הבדים הנכונים עם הסגירות הנכונות ועדין להישאר בעיצוב מאוד מיוחד הנותן תחושה של שמלה רגילה לגמרי, אך עומדת בכל המאפיינים הדרושים על מנת שתהיה שמלה המשדרת צניעות.

אני יודעת שהרבה נשים יודעות מראש איך צריכה להיראות שמלת הכלה שלהן, אך האמת שרוב הכלות המיועדות, ברגע האמת מתלבטות רבות בקשר לעיצוב השמלה. כאן אני ניכסת לתמונה ומנסה להגיע עם הכלה למשהו שיהיה נכון לה וכמובן בהתאם לאופי שלה.

סיון אלמליח מספרת על החיפוש אחר שמלת הכלה שלה

התחלתי להבין שיש הרבה מאוד נשים וגברים (מעצבות ומעצבים) העוסקים במקצוע הזה, ולכן החלטתי שאני צריכה לקרוא כמה שיותר חוות דעת אודות מספר מעצבים. זה היה מה שהוביל אותי לפנות אל רינה בהיר ולקבוע לעצמי פגישה אתה, למעשה כל מה שקראתי עליה היה חיובי, נשמע מכור, אבל זו האמת.

איך מתכננים שמלת כלה צנועה

בפגישה הראשונה שלי עם רינה הבנתי שכל ההמלצות היו נכונות, והיא בכלל לא התרגשה מכך שאני לא יודעת איזו שמלה אני רוצה. היא הראתה לי כמה שמלות שהיו בסטודיו שלה ועוד קטלוג של יצירות אומנות שלה, וכך התחלנו להבין שתינו ביחד איזה סוג של שמלה אני רוצה, היה לי מאוד חשוב ששמלת הכלה שלי תהייה נוחה וצנועה ושאוכל להרגיש בה בנוח, כי לא הייתי רגילה בכלל ללבוש שמלות ככלל, לשמחתי הרבה רינה בהיר הבינה את זה היטב והבטיחה לי שזה יהיה בדיוק מה שינחה אותה בזמן עיצוב ותפירת השמלה, כמו כן הבהרתי לה שאני מעוניינת שהשמלה תהיה צנועה וללא מחשופים מיותרים.

הפתעה משמחת ממש
הגעתי לרינה בהיר כדי למדוד את השמלה שלי, והאמת היא שהופתעתי מאוד לטובה. לא יכולתי לדמיין שאראה כל כך טוב בשמלה לבנה, והאחראית לכך היא לא אחרת מאשר רינה.

היה מדהים לראות שכמעט לא נדרשו שום תיקונים, כך שלמעשה מיד אחרי שהורדתי את השמלה רציתי כבר לשלם, זה היה הרגע שבו רינה באמת הפתיעה אותי בצורה מדהימה, כי היא סיפרה לי שאני האישה שזכתה בשמלת הכלה בהגרלה החודשית! כמובן שהייתי בהלם, לא האמנתי שזה אמתי, זה חסך לי הרבה מאוד כסף וגם הפך את חוויית בחירת שמלת הכלה להרבה יותר מהנה, אני ממליצה לכל אישה לפנות אל רינה בהיר, מעצבת ברמה גבוהה ייחודית, ואדם מדהים.

לצפייה בשמלות כלה של כלות אמיתיות לחצי לעמוד הבית