החתונה של גילת ושרון כרמלי

סיפור ההכרות והחתונה של גילת ושרון כרמלי

גילת כץ, שרון כרמלי
תאריך החתונה: 2.3.15

אני ושרון הכרנו אי שם אחרי הצבא, הכרתי חברה טובה במקום בו עבדתי. באחד הימים, קבענו לעשות הליכה בעיר מגורינו. לאחיה, אותו לא הכרתי, שעמם אז הוא ביקש להצטרף אליה. ומאז ועד היום, שרון אני עושים יחדיו הליכות, כי אחרי הכל, חשוב לשמור על הבריאות, אנחנו כבר כ 5 שנים יחד

הצעת הנישואים, שרון הפתיע אותי אחרי יום עבודה כאשר בא לאסוף אותי, תחילה לא חשדתי כלל.

הוא הציע שנלך לאכול במסעדה בטיילת בתל אביב. החשדות עדיין לא התעוררו.

כאשר הגענו לטיילת ולמעשה לא הייתה שום מסעדה, אלא יאכטה מקושטת שמחכה רק לנו, כבר ידעתי מה עומד לקרות.

ואכן, אחרי מספר דקות של סחרחורות ובחילות על הסיפון, בחשיכה הכמעט מוחלטת בלב ים, הרחק מהחוף, שלף קופסה ובה טבעת יפהפייה ומנצנצת.

בחירת שמלת הכלה שלי

כאשר הגעתי לחנות של רינה, היה זה אחרי שהסתכלתי על השמלות באתר, והעין צדה מיד את לוסיאנה. השמלה הייתה עדינה, וינטאג’, קלאסית, בדיוק מה שחיפשתי בשמלה. כשהגעתי לחנות, מדדתי אותה ראשונה, ומיד הרגשתי כמו נסיכה מהאגדות, הרגישה לי כל כך אני, מכל הבחינות, ממש יכולתי לדמיין את עצמי בחתונה, צועדת בשמלה.

כמה מילים על האיפור והשיער

את האיפור והשיער עשתה לי אסתי ביטון המקסימה והמקצועית בטירוף ובחרתי להתארגן בבית.

על אף שהחתונה שלנו התקיימה בפורים, היה לי חשוב מאוד לא להתחפש. האיפור היה עדין מאוד ובובתי, בדיוק כפי שדמיינתי שיהיה.

לגבי השיער, זה סיפור אחר לגמרי. תמיד ידעתי שבחתונה אהיה עם שיער פזור, לא היה לי ספק בכך. אך מאחר והשמלה בה בחרתי, הנה בעלת גב יפהפה, הרגשתי כי יהיה זה פספוס גדול אם שיערי יהיה פזור בחתונה. התחלתי לחשוב בכיוון של תסרוקת אסופה. ביליתי שעות רבות מול המחשב בניסיונות למצוא תסרוקת שאוהב. לבסוף, החלטתי על תסרוקת אסוף מרושל, המשלבת צמות ופרחים טבעיים. הפרחים נשזרו בבוטיק הפרחים אמריליס בתל אביב.

רגע שתמיד חלמתי עליו, טבעות נישואים, ראינו מעט מאוד דוגמאות, ומיד החלטנו על טבעות הנישואין. שנינו שלמים מאוד עם הבחירה והטבעות לא יורדות מאיתנו אף פעם, גם לא בשינה.

איפה היתה החתונה שלנו

התחתנו בגן האירועים Q בגליל ים. כאשר ביקרנו לראשונה במקום עת חיפשנו אולם מתאים, שנינו הרגשנו מיד כי כאן נתחתן.

תקרת העץ, האח בכניסה, הגן המקסים והאווירה הכפרית ששוררת במקום לא הותירו מקום לספק.

הצילומים

בחרנו להצטלם בנווה צדק, ושמעון מ”מבעד לעדשה” היה הצלם שלנו. נווה צדק זה מקום שאליו אנו נוהגים לצאת על מנת לטייל, להירגע, לאכול גלידה, ולשאוף אוויר רענן המגיע מהים.

מה מתוכנן לירח דבש?

לירח דבש נסענו למדריד, צפינו במשחק של ריאל מדריד, הקבוצה אותה אנו אוהדים, השחקנים כנראה ידעו על בואנו וסיפקו לנו תוצאה בלתי נשכחת של 9-1.

אנו רוצים להמליץ בחום:

ארצה לפרגן לרינה המדהימה וכל הבנות המקסימות העובדות בחנות, על היחס האכפתי, המסור והנעים שליווה אותי מרגע כניסתי לחנות ועד שאספתי את השמלה. ידעתי שיש לי על מה לסמוך, והשמלה לא תצא פחות ממושלמת. ואכן כך היה.

בנוסף, ארצה לפרגן לאסתי ביטון המאפרת המוכשרת אשר הפכה את בוקר החתונה, אשר הנו מלחיץ לכל הדעות, לחוויה כיפית, קלילה, נעימה ומרגיעה ובעיקר הפכה אותי לנסיכה מן האגדות, או לפחות כך הרגשתי.

החתונה של גילת ושרון כרמלי
גילת
שרון
יום החתונה של גילת ושרון כרמלי
רגע רומנטי בצילומי החתונה של גילת ושרון כרמלי
רחבת הריקודים בחתונה של גילת ושרון כרמלי
רגע של נחת

צילום: שמעון – מבעד לעדשה