סיפור החתונה של לימור ואיציק כהן

תאריך החתונה:

05.03.2018

סיפור החתונה של לימור חורש ואיציק כהן.

הכרנו בצבא, היינו ידידים במשך שלוש שנים יצאנו עם אחרים ולא חשבנו אחד על השני בקטע רומנטי, באחת היציאות שלנו דיברנו על זוגיות ושנינו חזרנו עם מחשבה הביתה ששנינו רוצים ומתאימים, דיברנו מלא ופשוט התאהבנו.

איציק הציע לי נישואים בהרצליה על יאכטה, ההצעה הייתה ממש מרגשת! הייתה הפלגה קסומה של שעה ובסופה הוא הוציא טבעת והציע, כמובן שאמרתי כן! מאז אנחנו 7 שנים ביחד.

איך בחרת את השמלה ומה היה לך חשוב בבחירת השמלה?
היה לי מאוד חשוב שאני אהיה שלמה איתה, מדדתי שבוע לפני שמלה ודי ידעתי מה אני רוצה במיוחד התחרה בחלק העליון וצורת המחשוף מעוגל שמסתיים בוי, היה לי חשוב לא להרגיש מגושמת, חיפשתי שמלת כלה קלילה, וכמובן שתהיה צנועה ומכבדת את האירוע.
לא רציתי שהשמלה שלי תהיה קצפת. התחלנו לעצב עם רינה ביחד והכל פשוט התאים, הבנתי שאני יכולה לסמוך על רינה והרגשתי שכל מה שהיא תציע יהפוך את שמלת הכלה שלי לטובה יותר.

איפור ושיער
מי שעשה לי את האיפור והשיער היא מרגלית פינגל פלקר, הכי חשוב היה לי שהתסרוקת גם תהיה מעודנת ואלגנטית וגם תשמור על האופי שלי, כנ”ל לגבי האיפור לא רציתי להיות מלאה באיפור ורק רציתי לשמור על המראה הטבעי שלי.
מרגלית הייתה מדהימה ועשתה לי שתי פגישות נסיון, היחס היה יחס מאוד אישי.
התארגנתי בבית מלון בחיפה, מרגלית הייתה סובלנית ומקסימה.

איך בחרתם את טבעות נישואים?
הלכנו אני ואיציק להרבה חנויות באזור חיפה, מדדנו הרבה טבעות הין כאלו שמצא חן רק בעיני והיו כאלה שמצאו חן רק בעיני איציק ואחרי מדידות רבות הגענו לטבעת המיועדת, עדינה ומעוטרת, זה היה רגע מרגש שסוף סוף מצאנו ללא ויכוחים.

בחרנו להתחתן באולם נוביה בחיפה
האולם ממש יפה סוג של אולם פאר! אני מאוד אוהבת שנדלירים מנצנצים ולוק זוהר והכי חשוב היה לנו שלאורחים שלנו יהיה אוכל טעים, שהמקום יהיה יפה והיחס יהיה חם והוגן. ראינו 11 מקומות לפני, באחד המקומות שראינו הבעלים התעלמו מבקשות החתן והכלה והתייחסו ללקוחות חדשים והבנו ששם לא נתחתן ושיחס זה דבר שממש חשוב כדי שהחתונה תהיה מוצלחת.
הכי מיוחד בנוביה הוא האוכל האלוהי! פשוט המנות היו מדהימות בטירוף

הצלם היה יריב אלדד
הלכנו לפי המלצת הצלם שלנו התחלנו בבית המלון שלנו, הסגנון המעוצב בסגנון וינטג’ עם ניחוח רומנטי של פעם ממש התאים לאווירה שרציתי, המזרקות שמחוץ למלון יצרו אפקט פסטורלי ואחר כך המשכנו להצטלם בפארק נחל הקישון, היה מקום מושלם לצילום עם רחפן ויש שביל שמצד אחד יש ירוק ומצד שני יש ים, הלכנו לקראת השקיעה וראו את השמש יורדת והיה מושלם!

הצלם היה יריב אלדד מאלדד צלמים. הרגשנו ממש טוב איתו במשך הצילומים, קיבלנו עליו המלצות מחברים וראינו תמונות שהיו ממש יפות וכך בחרנו אותו. הוא היה מאוד מקצועי במהלך הצילומים והיה מאוד רגיש אלינו.

אנחנו מתחננים ירח דבש
טיול של שבוע ניקוי ראש בבוקרשט, טיול משחרר וכיפי.
אנחנו אוהבים לטייל ברגיל אז ירח הדבש יהיה במקום שנרגיש בו הכי מושלם, פחות מתוכנן כרגע.

ההמלצות שלנו
אשמח להמליץ על מרגלית המאפרת. אטרקציה הפקות אבירם עשה לנו כובעי בלונים מטורפים, עשה גם מגנטים והיה ממש מצחיק.
יריב אלדד הצלם על היחס האישי.
כמובן לרינה המהממת על היחס האישי במיוחד וקלעה בול לטעם שלי, נורא חששתי שתהיה לי מעצבת שמלות שתהיה ביקורתית ושלא יהיה לי נעים להיות איתה אבל כל החששות שלי התפוגגו והאמת שממש ממש נהניתי והייתי חוזרת אליה גם אם לא הייתה לי שמלת כלה