שמלות ערב וינטאג

הגיעו שמלות ערב וינטאג’ לשנת 2016

סגנון הוינטאג’ כבש את עולם עיצוב האופנה בשנים האחרונות אך לא רק. ניתן לראות שימוש בסגנון זה במגוון תחומי עיצוב נוספים. סגנון וינטאג’ מייצג עיצובים נוסטלגיים ותמימים המזכירים עיצובים של פעם אך עם התייחסות למגמות האופנה ולעיצובים מודרניים יותר הכוללים גם מוטיבים קלאסיים שלא נס לחם.

אנו עדים לפריחה בשמלות ערב, של סגנון זה, ובמיוחד כאשר השימוש בו מעניק מראה יוקרתי רך ונשי ובעיקר אלגנטי ומיוחד.
אין ספק כי הלבוש המושלם עבור אירוע גדול ומיוחד הוא שמלת הערב אותה תלבשי. מתוך מגוון סגנונות עיצוב יהיה עלייך לבחור את השמלה ההולמת אותך במיוחד כאשר שמלות ערב וינטאג הפכו לנפוצות במיוחד בשנים האחרונות בשל עיצובן הייחודי והמראה הרומנטי והנוסטלגי שהן מעניקות ללובשות אותן.

בחירת מעצב שמלות ערב וינטאג’

שמלות ערב בסגנון וינטאג’ של המעצבת רינה בהיר הנן מגוונות ועשירות במיוחד וכוללות איכות ועיצוב ללא פשרות.
מאפייני שמלות ערב וינטאג’ מאופיינות בבדים רכים המונחים היטב על הגוף, נופלים ולא כבדים, בשילוב בדי תחרה עשירים ויוקרתיים המעניקים להן מראה מנצח, מעודן ואלגנטי בדיוק כפי שאת רוצה להראות במאורע החשוב שלפנייך.

שמלת ערב בסגנון וינטאג’ של המעצב רן צוריאל בשיתוף רינה בהיר שמלת ערב בסגנון וינטאג’ שמלות ערב מבית רן צוריאל בשיתוף המעצבת רינה בהיר שמלת ערב בסגנון משולב של המעצב רן צוריאל בשיתוף רינה בהיר שמלת ערב בסגנון משולב של המעצב רן צוריאל בשיתוף רינה בהיר

שמלות ערב פרי ידו של המעצב רן צוריאל \\ לצפייה בקולקציה המורחבת לחצי

שמלות ערב וינטאג’ מתוך הקולקציה של המעצבת רינה בהיר לשנת 2016 הנן בעלות מראה בסגנון וינטאג’ יוקרתי ומרשים המורכב מסגנון מפתיע ועדכני במיוחד, כיאה לדרכה הייחודית של המעצבת בתחום האפנה.

הן שמלות הערב של המעצבת רינה בהיר והן שמלות הכלה ידועות בתור שמלות מיוחדות בעיצובים שובי לב המתאימים לכל אישה ולכל מאורע ועל אחת כמה וכמה לאירועים גדולים בהם את מבקשת לעצמך מראה בלתי נשכח ולוק מנצח!
שמלות ערב וינטאג’ הנן בדרך כלל בצבעים בהירים כמו לבן, שמנת ועוד המתאימות גם לנשים מלאות ומעניקות להן מראה מחוטב יותר בעת לבישת השמלה.

רינה בהיר במגוון רחב של שמלות ערב לבחירתך

רינה בהיר, מעצבת אופנה הידועה בכל אזור המרכז בזכות עיצוביה הייחודיים והמקוריים, מבטיחה לך הליך מקצועי של בחירת שמלת ערב תוך ליווי אישי, תיאום ציפיות מדויק והקשבה לרצונותייך ולטעמך האישי לשם יצירת השמלה המושלמת עבורך.

המומחיות של רינה בהיר בתחום יחד עם עבודה של אנשי צוות מקצועיים מהשורה הראשונה בתחומם מבטיחים לך הליך מהנה של בחירת שמלת הערב מתוך שלל הסגנונות ומבחר עשיר שיעמוד לרשותך כך שתוכלי לעשות את הבחירה המוצלחת ביותר ולגרוף כמה שיותר מחמאות עם השמלה הייחודית והמרשימה אותה, לבסוף, תעטי על גופך באירוע שלפנייך.