שמלות כלה פשוטות

שמלות כלה פשוטות, הכוונה לעיצוב נקי ופשוט

שמלת כלה פשוטה יכולה להתאים לכל אירוע למרות שחתונה מפוארת זה לא החלום של כל אחת, נשים רבות בניגוד למחשבה המקובלת לא מעוניינות בחתונה מפוארת, הן מעוניינות בחתונה פשוטה, לפעמים אפילו חתונה קטנה. הסיבות לבחירת הפקת חתונה קטנה או חתונה פשוטה ולא מפוארת הן רבות, אנו ננסה במאמר לספר ולהרחיב על התופעה.

חתונה פשוטה אינטימיות
אינטימיות ומשפחתיות הן האפנה החדשה בעולם החתונות, ניתן לראות בחתונות החדשות שמלת כלה פשוטה ולא מרהיבה ורחבה מאוד, וכן שימוש בדקורציה עדינה ביותר, מספר מוזמנים קטן, רובם משפחה, לעתים ניתן לראות חתונות קטנות של עד מאה עשרים אנשים של חברים קרובים ומשפחה.

מובן שכאשר עושים אירוע כזה שמלות כלה מפוארות ורכבי פאר הם לא חלק מהתפאורה אלא בדיוק להפך, שמלות כלה פשוטות ועדינות שלא יעידו כלל על ניסיון להרשים בצורה חיצונית אלא דווקא לשדר פשטות וחום

חתונות מפוארות זה רברבני ?
בעוד שישנן נשים שאוהבות להתעטף באצטלה לא להם כגון שמלות כלה בשווי של עשרות אלפי שקלים, נשים אחרות מעדיפות סגנון הפוך, צנוע יותר, שמלת כלה פשוטה שלא צועקת את הנוכחות של הכלה, לא מנסים לשדר כמה כסף וכמה מלכה היא אותה שמלה, אלא שמלות כלה פשוטות שתפקידם הוא לשמש ככלי לטוהר החתונה, אצילות וחיבור מתוך אמת פנימית ועדינה.

שמלת כלה פשוטה סמל לאופי החתונה

בחירת שמלת כלה פשוטה ללבוש בחתונה מראה בצורה חד משמעית את המטרה של האירוע. כאשר מגיעים לאירוע ורואים לדוגמה שרמת האוכל איננה גבוה ולא מפוארת ניתן לחשוב שהזוג לא ידע לבחור נכון מנות או שלא היה לו תקציב לחתונה בעלת הסעדה מפוארת יותר, לעומת זאת כאשר רואים כלה הלובשת שמלות כלה פשוטות לא חושבים את אותו הדבר, מפני שעלות של שמלות כלה פשוטות לא בהכרח יותר זולות מהמפוארות זה פשוט עניין של סגנון וטעם, יש שיעדיפו סגנון שקוף עם יהלומים, ויש שיעדיפו ללבוש שמלת כלה פשוטה בדומה לזו שאימא שלהן לבשה, ישנן כאלה הבוחרות גם באותה שמלת כלה פשוטה שאימא לבשה ונותרה בעליית גג במשך השנים.