שמלות כלה בנתניה

מחפשת מעצבי שמלות כלה בנתניה, שיגשימו את חלומך?

שמי רינה בהיר מעצבת שמלות כלה שנים רבות, עיצבתי בשנים האחרונות אין ספור שמלות כלה, שנים רבות היה לי סטודיו מאוד מצליח במרכז הארץ (תל אביב) לאורך השנים הרגשתי את הצורך של הכלות למשהו קצת שונה, יותר אישי, לכן החלטתי לעבור למקום הרבה יותר שקט וכייפי.

חייבת לומר לכן שאני ממש מאושרת מהחלטתי לעבור לכפר יונה שכנתה של העיר נתניה, מגיעות אלי כלות מכל הארץ, למקום המקסים הזה, יש לי יותר זמן לכלה, השראה מהאווירה, עלויות הרבה יותר סבירות. הטלפון שלי: 072-3935745

אני תופרת את השמלות בדיוק על פי דרישותיה של הכלה, יש לי מגוון רחב של דוגמאות שניתן לבחור דגם מסוים שהוא יהווה את הבסיס וכמובן לתפור את השמלה בהתאמה אישית.

אל תחמיצי פגישת ייעוץ ללא שום התחייבות

כמה מילים על עולם האופנה של שמלות כלה, גולת הכותרת של כל תצוגת אופנה היא בדרך כלל שמלת הכלה של אותו מעצב המוצגת בסופה.

שמלות כלה הינו תחום בו רבים רוצים להצליח ולהפתיע על ידי דגמים חדשים אך רק מעטים זוכים לתהילה בעיקר משום שמדובר בתחום בו קיימות מוסכמות נוקשות לגבי צבע השמלה, אורכה ומידה רצויה של אזורים חשופי כי אחרי הכול היא אמורה לשמש בטקס דתי ולא רק על גבי רחבת הריקודים.

כל העוסקים במלאכה רוצים ששמם ילך לפניהם בתחום ולכן מנסים כל הזמן להעז ולהטביע את חותמם על ידי עיצובים מקוריים ויצירתיים.

תמונה לכתבה מעצבת שמלות כלה בנתינהמצד אחד מדובר ביתרון גדול שהרי הבחירה שלך, הכלה, הופכת להיות קלה יותר ולפנייך מוצג שפע רב של דגמים וסגנונות מה שעוזר לך למצוא את השמלה עליה חלמת, מצד שני, עם כל כך הרבה דגמים יפהפיים של שמלות את מתלבטת ומתחבטת יותר בשאלה ומתקשה לבחור.

כיצד תיבחרי את השמלה המתאימה לך ביותר?

מבין כל שפע הדגמים עלייך לבחור שמלה בה תרגישי טבעית ונינוחה. שמלה שתדגיש את יופייך ותהיה מונחת על גופך ברכות ובטבעיות על מנת שתרגישי בה מי שאת באמת ולא כלה בתוך “תחפושת”.

זהו בדיוק הרגע בו את יכולה ללבוש מה שאת רוצה ומה שמשקף אותך לכן, אם יש לך סגנון מסוים ומועדף זה הזמן לבחור בו ולשתף את המעצבת או המעצב כיצד את רוצה ששמלתך תיראה.

בטרם תיבחרי את השמלה המתאימה ביותר עלייך לחפש מעצבי שמלות כלה שהכיוון שלו לטעמך , תוכלי להתרשם מדגמיו באתר הבית של המעצב, וכן לתאם פגישה להתרשמות, אם את יודעת מי נחשב למומלץ מאוד בתחום ולמי כדאי לך לפנות? חסכת זמן רב, אך תמיד שווה לבדוק מעצבים נוספים.

טיפים לבחירת מעצבי שמלות כלה

מה שמאוד יכול לעזור לך בבחירה הוא לשאול חברות ובנות משפחה שהיו מרוצות משמלת הכלה שלהן ומהמעצב שיצר אותן.

בדרך כלל המלצות מקצרות מאוד את הדרך בחיפוש האינסופי אחר מעצבי שמלות כלה ובאמצעותן ניתן לחסוך זמן רב וגם כסף.

חשוב שהמשימה תעשה באמצעות איש מקצוע וותיק ומיומן בעל ניסיון וייחודיות רבה בתחום עיצוב שמלות כלה. כזאת היא המעצבת הידועה רינה בהיר אשר דגמיה היצירתיים והמעניינים בתחום שמלות כלה, כבשו את ליבן של נשים רבות מכל רחבי הארץ שבחרו בה למשימה החשובה ביותר בחייהן.

הטלפון שלי: 072-3935745