סיפור החתונה של שלי ודרור

שם הכלה:
שלי נלסון אטיאס
שם החתן:
דרור אטיאס
תאריך החתונה:
7.6.15

איך ואיפה היכרתם?

היכרנו בחנות צילום בו עבדנו, יום בהיר אחד דרור ניגש להגיש מעומדות לעבודה, הוא התקבל והתחיל לעבוד, רוב המשמרות שלו במקרה היו איתי, לאט לאט הבנתי שממש נוח לי איתו וחיכיתי שהוא יזמין אותי לצאת איתו… לקח לו זמן אבל זה סוף כל סוף קרה. יצאנו למסעדת נלסון בגבעתיים (והוא לא ידע ששם המשפחה שלי הוא נלסון -צירוף מקרים נחמד) וההמשך משם כבר היסטוריה.

כמה זמן אתם ביחד?

שנתיים וחצי

מי הציע נישואים ואיך הייתה ההצעה?

דרור הציע לי נישואין במסעדת נלסון איפה שהיה הדייט הראשון שלנו. הוא האיץ בי לסיים את האוכל, והיה מרוגש ברמה בלתי רגילה… המזלג שביד שלו רעדה.
כשסיימתי הוא נעלם לקרוא למלצר וכשחזר ראיתי את המלצר מצלם… ודרור בא עם קופסא לבנה ויפה וכרע על ברך, כמובן שהתחלתי ישר לבכות, המלצריות שמו מוסיקה ובאו לעשות לנו שמח, וזרקו מפיות עלינו… זה היה ערב בלתי נשכח וכמובן שאמרתי כן -עוד לפני שהוא סיים את השאלה.

איך בחרת את השמלה ומה היה לך חשוב בבחירת השמלה?

בחירת השמלה לא הייתה קלה בכלל, לא כל כך ידעתי מה רציתי, רק ידעתי שרציתי שיראו שזאת שמלת כלה ושזה לא יראה כמו סתם שמלת ערב לבנה… ובשביל זה צריך קצת נפח לנוכחות.
הלכתי עם חברה לסיבוב שמלות כלה בעיקר בדיזינגוף מצאנו כמה שמלות אבל אף אחת לא הקסימה אותי לגמרי, כשהגעתי למקום הקסום של רינה ישר הרגשתי בבית… העיצוב מאוד בייתי וחם והבנות מקסימות וכמובן רינה מהממת.
הסתכלתי על כמה שמלות את ״שמלת בל״ מאוד אהבתי בגלל הנפח והסטאן… אבל היה לה חסר משהו… כשמדדתי את ״שמלת לילך״ אהבתי את התחרה… אז חשבתי לשלב בין שתי השמלות וכך הגענו לשמלת נסיכה מושלמת. התהליך של המדידות היה ממש כייפי, כייף להיזכר איך לאט לאט השמלה תפסה צורה. כשהגענו למדידות האחרונות כל מי שהיה איתי אמר שהשמלה מתאימה בדיוק למי שאני ושאני נראת כמו פיה 🙂
mission accomplished

מה היה לך חשוב באיפור ובשיער? 

בחירת איפור ושיער היה אחד מהקשים ביותר, כי הייתי אצל כמה ואף אחד לא כ״כ הבין מה מתאים לי… ולא הייתי מרוצה מהתוצאות, עד שהלכתי לאסתי ביטון שהמליצו לי עליה. אסתי הבינה שהמראה שלי הוא עדין וככה השיער והאיפור גם צריכים להיראות, בשיער רציתי משהו עם צמות שישתלבו בהן פרחים קטנים, על הניסיון הראשון אסתי קלעה, התסרוקת הייתה מדהימה ונראתה לי טבעית, אני אוהבת להסתובב עם שיער פזור אז היה לי חשוב שרוב השיער באמת היה פזור.

האיפור היה עדין אך נתן את הניצוץ של נסיכה. גם מאוד התאים לאופי והמראה בסוף השתלב יפה עם השמלה וגם אסתי בסוף קראה לי פיה 🙂
בחרתי להתארגן במלון ״אילנד״ בנתניה, זה היה יחסית קרוב למקום החתונה. היה כייף אמתי עם אסתי היא נותנת הרגשה מאוד נינוחה והיא מקסימה.

איך בחרתם את טבעות נישואים?

את טבעת הנישואין בחרנו באותו מקום שדרור קנה את טבעת האירוסין SGI בדיזינגוף סנטר. הייתה טבעת אחת שהייתה גם עדינה וגם נוצצת, מדדתי אותה והיא התאימה יחד עם טבעת האירוסין, אז לקחנו אותה.

באיזה גן או אולם התחתנתם ומה לדעתך מייחד את המקום?

בחרנו להתחתן בכוכב הים״ בקיסריה… זה אחד המקומות הכי קסומים שראיתי, על הפעם הראשונה שבאנו לשם ידעתי שזה המקום שאני רוצה הקסם שלו זה לא רק העיצוב המהמם, זה קירבת הים… זה ממש על הים, כך שכמה צעדים ואנחנו על החוף, החופה הייתה קסומה עם הים מאחוריה, היו לי הרבה אורחים מאנגליה והם לא ראו דבר כזה מעולם. הצוות שם מקסימים אחד אחד הכל תקתק כמו שעון, הקייטרינג הוא של המקום והוא מעולה גם כן.

איפה בחרתם להצטלם לפני החופה ולמה דווקא בחרתם את המקום הזה ומי היה הצלם?

הצלם שלנו היה ינאי רובחה, הוא הציע שתי מקומות להצטלם בהם ואני בחרתי את ״יער האילנות״ זה היה די קרוב לאולם, ובכנות, המחשבה שעברה לי בראש הייתה… מבין שני המקומות, אם היית פיה, איפה היית בוחרת להיות? ועניתי לעצמי פיה שייכת ביער… ושם נגמרה ההתלבטות 🙂 ואכן הבחירה הייתה מוצדקת כי הכל היה שם כל כך ירוק ויפה.

מה מתוכנן לירח דבש?

את ירח הדבש אנו מתכננים לקיץ הבא, סבב במיאמי וניו יורק ואולי איזשהו קרוז ממיאמי.

במידה ובא לך להמליץ על ספקים שהיית מרוצה מהם במיוחד זה המקום לפרגן.
אני רוצה להמליץ על הצלם המדהים שלנו ינאי רובחה והצוות המהמם שלו, הם עשו לנו תמונות מהממות פלוס וידיאו מהמם יחד עם אווירה של צחוקים.
הדי.ג׳י שלנו אלמוג בר היה מדהים תמיד הרחבה הייתה מלאה באנשים ואחרי האירוע כולם שיבחו את המוסיקה.
איפור ושיער אני ממליצה בחום על אסתי ביטון היא קולעת בול לסגנון והופכת כל כלה לפיה קסומה ועדינה.
וכמובן רינה בהיר וצוות הבנות המקסימות השמלה הקסימה את כולם והייתה שיא הנוחה.