סיפור החתונה של פנינה ורון

שם הכלה: פנינה מגריסו

שם החתן: רון מגריסו

תאריך החתונה: 20.02.14

איך ואיפה היכרתם?

הכרנו דרך חברה משותפת

כמה זמן אתם ביחד?

אנחנו יחד כמעט שלוש שנים

מי הציע נישואים ואיך הייתה ההצעה?

ביום ההולדת שלי רון לקח אותי לארוחת ערב במסעדת כתית, בין המנה הראשונה לעיקרית הוא נתן לי את מתנת יום ההולדת שלי ובזמן שאני שעברתי על תוכן השקית הוא כרע ברך והוציא את הטבעת.

איך בחרת את השמלה ומה היה לך חשוב בבחירת השמלה?

הרבה זמן חיטטתי באינטרנט לגבי סגנון של השמלה שרציתי, עברתי כמה מעצבות, מצאתי דגם מסוים שאהבתי וחזרתי למעצבת שהרגשתי אצלה הכי נוח והכי בבית, רינה בהיר כמובן.
רינה ציירה סקיצה למרות שזו לא הייתה שמלה מהקולקציה ותוך כדי עבודה שינתה ועיצבה לי את שמלת חלומותיי, שבועיים לפני החתונה החלטתי שאני רוצה גם שרוולים ורינה ישר נרתמה למשימה ללא בעיה…

מה היה לך חשוב באיפור ובשיער? 

היה לי חשוב שיהיה לי מקום להתארגן בו כיוון שגרנו בצפון והחתונה הייתה במרכז כמובן שיותר חשוב מזה היה שאוכל לסמוך על המאפרת, מצאתי את סלון כלות אבר אפטר שבו הייתי כלה יחידה באותו יום בונוס נוסף היה החדר לחתן עם קונסולת משחקים.

איך בחרתם את טבעות נישואים?

רציתי משהו קצת שונה ומיוחד עברנו בכמה חנויות עד שמצאתי משהו שאהבתי, עם רון לא הייתה ממש בעיה כי הוא לקח טבעת חלקה בזהב לבן.

באיזה גן או אולם התחתנתם ומה לדעתך מייחד את המקום?

התחתנו באחוזת טל, זה היה האולם הראשון והיחיד שראינו ופשוט אהבו את העיצוב והיחס שקיבלנו שם. לשמחתנו לא התאכזבנו ועד הבוקר אחרי החתונה קיבלנו יחס מדהים מהצוות. החתונה הייתה חתונה חורף ולכן היה לי חשוב אולם סגור אבל מיוחד, עד היום אנחנו מקבלים מחמאות על האוכל והעיצוב.

איפה בחרתם להצטלם לפני החופה ולמה דווקא בחרתם את המקום הזה ומי היה הצלם?

הצלמים שבחרנו הם “ג’ינגר צלמים” המדהימים, הצטלמנו במזכרת בתיה ובחולדה כיוון שרציתי לשלב צילומים עירוניים עם נופים של ירוק.

מה מתוכנן לירח דבש?

את ירח הדבש דחינו מעט וטסנו לנופש קצר בבודפשט.

במידה ובא לך להמליץ על ספקים שהיית מרוצה מהם במיוחד זה המקום לפרגן.

ראשית כמובן לך רינה לאורי ולמרינה שליוויתם אותי בכל צעד והפכתם את החוויה למדהימה, לאולם אחוזת טל ולג’ינגר על צילומים מדהימים.