סיפור החתונה של עדי ויובל

שם הכלה: עדי ספינרד-צור
שם החתן: יובל צור
תאריך החתונה: 7.1.2015

איך ואיפה היכרתם?

הכרנו דרך חברה משותפת. זו חברה שלמדה איתי את התואר הראשון, ואת יובל היא הכירה בטיול שלה אחרי הצבא.
איזה ערב אחד ישבנו במעונות של המכללה, חברה נוספת, היא ואני, התקשקשנו וצחקנו, ופתאום היא אמרה לי: “וואי, את יודעת, יש לי ידיד, יובל, שאני חושבת שמה’זה תתאימו…”. הכי “סתם”, הכי “תוך כדי השיחה”. האמת שלא קפצתי מהתלהבות כי זה היה לאחר כמה “שידוכים” פחות מוצלחים שהיו לי… אבל אמרתי לעצמי, שווה לנסות. במיוחד כשראיתי את התמונה שלו בפייסבוק וחשבתי שהוא חמוד 🙂 שלחתי לו הודעה, הוא מיד הציע שנעבור לטלפון, דיברנו שיחה שזרמה טוב והייתה קלילה ומצחיקה ונפגשנו כבר באותו השבוע. הוא אסף אותי מבית הוריי וכשראיתי אותו עומד ליד האוטו שלו, חשבתי לעצמי: “איזה חמוד… הוא בול הטעם שלי”. היה דייט מוצלח וכך זה המשיך…

כמה זמן אתם ביחד?

ממש עכשיו, באוגוסט, אנחנו נהיה שש שנים יחד.

מי הציע נישואים ואיך הייתה ההצעה?

באפריל 2014 טסנו לבקר את אחת מחברותיי הטובות ביותר שעברה לגור במדריד. התכנון שלי היה לטוס עם חברה נוספת אבל לא התאפשר לה בסוף. יובלי ואני החלטנו לעשות טיול נחמד של שנינו. החלטנו שכמה ימים נטייל בספרד, מצאנו כמה יעדים שקרצו לנו, ולאחר מכן נבוא לבקר לשבוע את החברה ובעלה.
ביום הראשון של הנסיעה, היינו בטולדו – זו עיר משגעת בספרד. בארוחת הצהריים יובל אמר לי שיש גשר שנקרא puente de san martin שאומרים שהוא מאוד רומנטי, שאפשר ללכת אליו בשעה של השקיעה וזה אמור להיות יפה. זוהי לא הצעה “מוזרה” בשביל יובלי, יש לו יציאות רומנטיות לפעמים 😉 אז זרמתי ואמרתי לו: “יאללה, נשמע טוב”.
טיילנו לנו כל היום ולקראת השקיעה, הגענו קרוב לגשר שהיה הומה אדם. יובלי משך לי את היד ואמר לי: “בואי ננסה למצוא איזו פינה שקטה”.
האמת, לא חשדתי בכלום, בעיקר כי שבועיים לפני כן קצת רבנו, דיברנו על מיסוד הקשר ויובל אמר לי שאני אפסיק להלחיץ אותו וכדומה. כך שלא רק שלא חשדתי, אלא ממש ידעתי, שזה לא הולך לקרות. חברות שאלו אותי לפני הנסיעה אם אני חושבת שהוא הולך להציע, ואמרתי שזה בכלל לא בכיוון.
בדיעבד מסתבר, שהטבעת הייתה כבר בבית בזמן הריב הזה. שהוא רצה לשמור על זה כהפתעה ועשה לי “הפוך על הפוך”… בנים, לכו תבינו 😉
בקיצור, הלכנו לפינה שקטה על הגשר, פינה שמשקיפה על נהר הטאחו, שהוא יפהפה. דיברנו רגיל, ופתאום הוא אמר לי: “אני רוצה להגיד לך את הסיבה האמיתית, למה הבאתי אותך לכאן…”. לפני שהבנתי מה קורה, הוא כרע ברך והציע לי. שנינו בכינו וכל-כך התרגשנו. הוא עד היום צוחק עלי שלקח לי זמן עד שאמרתי “כן”. כנראה מרוב ההתרגשות ועודף האמוציות 😉

איך בחרת את השמלה ומה היה לך חשוב בבחירת השמלה?

שמעתי המלצות על רינה. זה היה המקום הראשון אליו הלכתי. הלכתי עם אמא שלי ואחותי.
השמלה שאותה בחרתי – זו השמלה הראשונה שמדדתי. אי פעם.
הסברתי לרינה ולצוות מה אני רוצה, פחות או יותר, הן מבחינת השמלה עצמה והן מבחינת המחיר, ומיד הן ידעו להתאים לי את השמלה הזו. מדדתי אותה, ואני זוכרת שראיתי בזווית העין את אמא שלי ואחותי מביטות נרגשות. אהבתי אותה, אהבתי את עצמי בה – וזה כשלעצמו דבר לא מובן מאליו, עבורי, או בכלל.
רציתי לסגור אבל אמרתי לעצמי שאני צריכה לראות עוד מקומות כדי להיות בטוחה… לא לקח זמן רב, לאחר שראיתי מקומות אחרים, עד שחזרתי לרינה בביטחון גמור שאת השמלה הזו אני רוצה.
היה חשוב לי שהיא תהיה “אני”. שהיא תהיה פשוטה אבל שארגיש בה מיוחדת; שהיא תהיה נוחה (נוחות חשובה לי כל-כך) ושארגיש בה בנוח. היא הייתה כל אלו, ויותר. מצחיק להגיד את זה, אבל אני מאוהבת בשמלה הזו 😉

מה היה לך חשוב באיפור ובשיער? 

היה לי חשוב שיהיה לי מקום להתארגן בו כיוון שגרנו בצפון והחתונה הייתה במרכז כמובן שיותר חשוב מזה היה שאוכל לסמוך על המאפרת, מצאתי את סלון כלות אבר אפטר שבו הייתי כלה יחידה באותו יום בונוס נוסף היה החדר לחתן עם קונסולת משחקים.

איך בחרתם את טבעות נישואים?

רציתי משהו קצת שונה ומיוחד עברנו בכמה חנויות עד שמצאתי משהו שאהבתי, עם רון לא הייתה ממש בעיה כי הוא לקח טבעת חלקה בזהב לבן.

באיזה גן או אולם התחתנתם ומה לדעתך מייחד את המקום?

התחתנו באחוזת טל, זה היה האולם הראשון והיחיד שראינו ופשוט אהבו את העיצוב והיחס שקיבלנו שם. לשמחתנו לא התאכזבנו ועד הבוקר אחרי החתונה קיבלנו יחס מדהים מהצוות. החתונה הייתה חתונה חורף ולכן היה לי חשוב אולם סגור אבל מיוחד, עד היום אנחנו מקבלים מחמאות על האוכל והעיצוב.

איפה בחרתם להצטלם לפני החופה ולמה דווקא בחרתם את המקום הזה ומי היה הצלם?

הצלמים שבחרנו הם “ג’ינגר צלמים” המדהימים, הצטלמנו במזכרת בתיה ובחולדה כיוון שרציתי לשלב צילומים עירוניים עם נופים של ירוק.

מה מתוכנן לירח דבש?

את ירח הדבש דחינו מעט וטסנו לנופש קצר בבודפשט.

במידה ובא לך להמליץ על ספקים שהיית מרוצה מהם במיוחד זה המקום לפרגן.

ראשית כמובן לך רינה לאורי ולמרינה שליוויתם אותי בכל צעד והפכתם את החוויה למדהימה, לאולם אחוזת טל ולג’ינגר על צילומים מדהימים.