החתונה של קרן ועודד

קרן, עודד מתחתנים כמה מילים על החתונה ועל הצוות שליווה אותנו

תאריך החתונה: 06/11/2013

הכרנו לראשונה במסיבה של העבודה. אנחנו עובדים ותיקים באותה חברה וערכו מסיבת פרידה לאחת המנהלות. שם דיברנו לראשונה למרות שבשם הכרנו אחד את השנייה בכללי אבל לא מעבר לזה. לא יצא לנו אף פעם לדבר.

אחרי המסיבה היה את הקטע שכולם מתחברים לכולם בפייסבוק. וככה התחלנו לדבר בפייס. הוא הזמין אותי לבוא למסיבת יומולדת של חבר משותף מהעבודה בערב שבועות, ולמרות שאני הכי לא כזאת שתלך עם אנשים שאני לא ממש מכירה, הלכתי… ומשם כל השאר היסטוריה …

אני ועודד ביחד בערך 5 שנים, התחתנו אחרי 3.5 שנים שהיינו יחד.

הצעת הנישואים היתה מדהימה, זה היה באוויר, אבל לא בלחץ. יצא לנו לדבר על זה כמה פעמים אבל חשבנו איך נוכל לממן את החתונה. יום אחד הוא אומר לי שהוא הזמין לנו בצהרי שבת מקום במסעדה על חוף הים. הוא לא אמר לי כל הדרך לאן נוסעים, הגענו למסעדה ביפו ליד הים שם כאשר המלצרית הביאה לנו את כוסות היין ליד הכוס שלי הייתה קופסה עם טבעת. מכאן הכל הלך ללא מילים מרב שהתרגשנו …

החתונה של קרן ועודד

מבחנתי אחד הרגעים שגרמו להתרגש מאוד, זה החיפוש אחר השימלת כלה שלי.

היה לי הכי חשוב שהשמלה תהיה קלה ולא מסורבלת, קלאסית ולמצוא את הגזרה שתחמיא לגופי שכן אני כמעט ולא לובשת שמלות בכלל (החלק הזה השתנה אחרי החתונה ודי בזכות רינה שהמליצה לי לגבי הגזרה שמתאימה לי בשמלות). חרשתי עם חברה שלי את כל דיזינגוף בחיפוש אחרי השמלה. לקראת אחר הצהריים כשכבר התייאשתי, ישבנו לאכול במסעדה. חברה שלי שואלת אותי אם יש עוד מקום שאני חושבת שכדאי ללכת. אמרתי לה ששמעתי על רינה בהיר וקראתי עליה באינטרנט אבל צריך לקבוע פגישה מראש, חברה שלי לקחה את הטלפון התקשרה לרינה ואמרה לה שאנחנו עכשיו בתל אביב ואם אפשר להגיע,
תוך חצי שעה היינו כבר אצל רינה ומהשנייה הראשונה שנכנסנו לשם אמרנו: זהו ! מצאנו! הנעימות, האווירה, האנושיות והחמימות, האיכפתיות והעיצוב שמלה מאפס עם רעיונותיה של רינה בהיר.
לא היה עוד צורך ללכת לחפש מקום אחר .

חיפשתי מקום שאוכל גם להתארגן בו עם השמלה וגם איפור + שיער.

לא רציתי בית מלון או בבית וכך הגעתי לורד ספיבק. באיפור היה לי חשוב שיהיה לי קודם כל נוח וטבעי, מצד אחד שיהיה עדין ולא פורימי ומצד שני מודגש.

לגבי השיער, ידעתי מה אני פחות או יותר רוצה והיה חשוב לי שהתסרוקת שיער לא תתפרק לי במהלך היום.
כשהגעתי לסטודיו של ורד קודם כל מרגישים שהאוירה נינוחה, אין לחץ למרות שיש כ-3 כלות שמתארגנות במקביל, הכל היה רגוע ושליו.

הצוות היה ממש מקצועי: עידן המעצב שיער המוכשר וגיל המאפרת המהממת והמקסימה…

ככה שיום ההתארגנות עבר ממש בנעימות ובאוירה טובה והמחיר היה סביר ושפוי לגמרי.

החתונה של קרן, שלב איפור ושיער
הטבעות נישואים, הלכנו יחד לצורף שהמליצו לנו עליו מהמשפחה.

היינו אצלו, בחרנו טבעות וזהו. תהליך היה די קצר..

החתונה של קרן ועודד רחבת הריקודים

בחירת המקום לחתונה, חיפשנו והיינו בהרבה מקומות, בסוף, התחתנו ב”רויאל גרדן” בפתח תקווה, רצינו מקום מרכזי בין השרון למרכז ולא רחוק מהבית בת”א ובחרנו בפתח תקווה.

היה בסדר רוב הזמן רק ההתנהלות מול האולם בשבוע שלפני חווינו כמה אכזבות מדברים שלא ידענו שלא נאמרו לנו מראש וגילינו בדקה תשעים שצריך לשלם עליהם.

אבל סה”כ המקום מאוד יפה, התחתנו באולם הקטן. הגן מהממם.. האוכל היה בסדר גמור, קיבלנו לא מעט אקסטרות כולל שהפתיעו אותנו והוציאו עמדת ג’חנונים לקראת הסוף גם אקסטרה.

האירוע עבר ללא תקלות משמעותיות והכי חשוב – היה כיייף !!! חבל שנגמר

לאחר שהיינו אצל 5 צלמים שונים, בחרנו בצלם דוד בר סלע. ההצעה שלו הייתה הטובה מכולם, מבחינת מחיר ותמורה. הצילום שלו מכוון אנשים, פחות מבחינה של עיצוב אומנותי, יותר אנשים נטו (בהשוואה לצלמים אחרים).

העסקה כללה צילום סטילס + צלם וידאו, אלבום חתונה + 2 אלבומי הורים. בנוסף קיבלנו צילומי רווקות באותה חבילה. לפני החתונה נפגשנו עם דוד ברידינג והצטלמנו עם בגדים יומיומיים. חלק מהצילומים האלו גם נכללו באלבום החתונה.

ביום החתונה הצטלמנו במתחם ה”תחנה” בתל אביב. נדוש אכן, אך היה קרוב למקום ההתארגנות והעדפנו לא להתברבר יותר מידי בפקקים של ת”א.
החתונה של קרן, שמלת כלה בעיצוב קלאסי
עשינו ירח דבש מקסים, נסענו לארה”ב, היינו חודש בקליפורניה וחרשנו אותה מצפון לדרום …
כמה המלצות שלנו על הספקים שעבדו איתנו, לא הייתה שאלה על הספק הכי חשוב בארוע – DJ לירן חסון. היה “ה”הספק הכי חשוב והאחד שאותו הכי אהבנו וממליצים עליו בכל הזדמנות, לא להאמין שיש עוד אנשים כאלה, בן אדם עם לב זהב, כזה איכפתי, מוזיקה זה אצלו בדם ובנשמה, הוא גם מפיק מוזיקלי. נתן לנו המון ומעל ומעבר לכל מה שהיינו מקבלים מכל תקליטן אחר, והיינו אצל לא מעט…

בפגישה הראשונה עם לירן כבר ידענו שזה הוא. הלכנו לעוד פגישות עם עוד תקליטנים אבל זה היה די מיותר ויותר בשביל הרקורד. ולא טעינו, להפך זאת היתה הבחירה הכי מושלמת של החתונה. לירן ישב איתנו ובחרנו יחד שירים בפגישה ארוכה מאוד, הקלטתי אצלו גם את ברכת הכלה, והוא הפיק לנו שיר שרצינו לשיר יחד בחתונה, וממש ליוה אותנו בכל התהליך. אפילו מיוזמתו הציע לשיר לנו את ריקוד הסלואו בלייב והכל נעשה בנוחות, באוירה הכי טובה שיש והכי איכפתית שיש.
החתונה של קרן ועודד, אושר גדול
צלם מגנטים – פיני מתמגנטים באהבה – היו מקסימים וצילמו ללא הפסקה וללא הגבלה.

מומלצים

מעצב – לירון- מעצבים אחרת. עיצב לנו חופה יפנית, עיצוב גן + אולם. גם התהליך מולו היה בסדר גמור.

קישקושים לרחבת הריקודים קנינו ברחוב מטלון ת”א

אלכוהול – קנינו בבנא משקאות בפ”ת

ממתקים – קנינו בא.א. ממתקים ברבניצקי 6 בפ”ת (אריזות גדולות ובזול)

וכמובן תודה גדולה לרינה בהיר ולצוות הסטודיו

צלם: דוד בר סלע