החתונה של קטיה וערן

שם הכלה: קטיה פוליאקוב
שם החתן: ערן פאר
תאריך החתונה: 22\03\2016

איך ואיפה היכרתם? 

אני וערן הכרנו בפעם הראשונה במוקד תמיכה של 012, הוא התחיל את הקורס והיה צריך לשבת עם נציג שיאזין לו כשהוא עונה לשיחות וזו הייתי אני :). מאז התחברנו והמשכנו להיות בקשר תקופה גם לאחר שעזב את החברה אך הקשר נותק ולא דיברנו איזה 3 שנים. ואז יום אחד הוא שלח לי הודעה בפייסבוק רצה לחזור לקשר ובסוף התחתנו 🙂

כמה זמן אתם ביחד? 

שנתיים

מי הציע נישואים ואיך הייתה ההצעה?

זאת הייתה התקופה שאחרי 9 באב והוא אמר לי באותו יום “אין, חייבים לנסוע לכותל אני חייב להתפלל שם” ואני הייתי אמורה לעבוד בערב באותו יום ואיכשהו שוחררתי מוקדם ונסענו לכותל. היינו נורא רעבים והחלטנו לאכול לפני שמגיעים לכותל והוא לקח אותי למסעדת קדמה בקניון ממילא בהמלצה של חבר. המסעדה נמצאת על גג הקניון כך שכשיושבים במרפסת רואים את כל הנוף של ירושלים והאוכל היה פשוט טעים באמת אחד המקומות המדהימים! בקיצור סיימנו לאכול והלכנו ברגל לכותל. כשהגענו התפצלנו, הוא הלך לגברים ואני לנשים וקבענו לצאת תוך רבע שעה לאמצע. ישבתי שם איזה 10 דקות ואני זוכרת שאמרתי לעצמי “בבקשה אלוהים, תן לי אותו לנצח, שיהיה רק שלי” וכשיצאתי הוא כבר חיכה לי שם כרע ברך ושאל אותי אם אנשא לו ואני התחלתי לבכות ובקול שיצא לי צעקתי עליו כן.

איך בחרת את השמלה ומה היה לך חשוב בבחירת השמלה?

היה לי חשוב שהשמלה תהיה פשוטה יחסית, בלי נצנוצים או נפח, פשוט שמלה נשפכת כזאת עם גב פתוח וקצת תחרה והשמלות של רינה פשוט קלעו בול.

מה היה לך חשוב באיפור ובשיער? 

אני התארגנתי בסלון באשדוד שנקרא שדרת הכלה. היה לי חשוב מראה עדין בלי יותר מדי שטויות בשיער ותסרוקות מוגזמות, תוספות סילסול עדין ופרח 🙂 ובאיפור היה לי גם חשוב מאוד מראה עדין ולא מוגזם. הבנות שעבדו על השיער והאיפור היו מדהימות והבינו אותי בדיוק, הייתה לי חוויה נהדרת שם 🙂

איך בחרתם את טבעות נישואים?

היה חשוב לנו שהטבעות יהיה פשוטות בלי עיטורים כל מיני. בחרנו אותם די מהר האמת.

באיזה גן או אולם התחתנתם ומה לדעתך מייחד את המקום?

החתונה הייתה בגן האירועים ארץ קדם. גן אירועים פשוט מדהים באזור בית שמש. כל הגן ירוק עם אגם קטן באמצע קבלת הפנים והכל היה מקושט באורות ואששיות, ההרגשה הייתה כאילו התחתנו ביער קסום.

איפה בחרתם להצטלם לפני החופה ולמה דווקא בחרתם את המקום הזה ומי היה הצלם?

בחרנו להצטלם בשתולים, מושב ליד גן יבנה. יש שם המון שטחים פתוחים ושדה של חיטה, גשרים, נחלים בקיצור מקום באמת מלא נוף. הצלמים היו סלבה ואליאור הצוות של אליאור הפקות. חברה מקסימים וזורמים.

מה מתוכנן לירח דבש?

עשינו כבר האמת, כמה ימים אחרי החתונה עשינו יורוטריפ קטן-פראג, ברלין אמסטרדם- היה מדהים!

במידה ובא לך להמליץ על ספקים שהיית מרוצה מהם במיוחד זה המקום לפרגן.

ממליצה על כולם!! רינה המעצבת המדהימה של השמלות כלה הכי יפות שיש!! אליאור וכל הצוות צלמים היה חוויה להיות בחברתם! לירון מנדל התקליטן התותח שעשה לנו המון שמח בחתונה! הצוות של ארץ קדם שהיה מדהמייים!! אין מילים לתאר כמה הם עשו שלא תהיה דאגה אחת קטנה בראשנו כל החתונה! הצוות של שדרת הכלה הוציאו אותי עם חיוך מאוזן לאוזן, כמה אהבה קיבלתי מהן! קורל המדהימה עם העמדת שזירת פרילים הכי יפה בעולם! נעמה על העיצוב המושלם לאולם והכי הכי חשוב המלווים שלנו- אסף, שגיא ואחותי אירה.
אין מילים לתאר כמה שלמות יש בכל אחד ואחד ממכם, הכל היה מושלם והכל בזכותכם!