החתונה של מורן ותומר

שם הכלה: מורן

שם החתן: תומר:

תאריך החתונה: 22.03.16

איך ואיפה היכרתם? 

יש בנינו עדיין ויכוח לגבי מי מצא את מי ומי התחיל עם מי אבל באותו יום שנפגשנו אני ידעתי כבר שפגשתי את בעלי…

כמה זמן אתם ביחד? 

שנתיים ושלושה חודשים

מי הציע נישואים ואיך הייתה ההצעה? 

אני חושבת שיש לי את הצעת נישואין הכי מקוריות ביקום…
יש לנו בבית על המקרר כדורי מגנטים קטנים שבעזרתם אנחנו רושמים מידי פעם על המקרר דברים כמו “חג שמח”, “מזל טוב”, “שבת שלום” וכו’…
יום אחד חזרתי הביתה מהעבודה, היו לי ממש מספר דקות להיות בבית לפני שהייתי צריכה לצאת שוב. הלכתי למקרר לשתות מים וכאשר החזרתי את הקנקן למקרר פתאום קלטתי שעל המקרר כתוב עם המגנטים “היפה רוצה להתחתן”? המים כמובן נשפכו אבל זה לא היה השיא… השיא הוא שרצתי בכל הבית לחפש אותו וכשלא מצאתי אותו התקשרתי אליו, אחרי שסיימתי לבכות, שאלתי אותו “איפה אתה” והוא השיב לי שהוא יחזור היום מאוחר מהעבודה….

איך בחרת את השמלה ומה היה לך חשוב בבחירת השמלה?

האמת שהתחלתי בחיפוש השמלה לא ממש ידעתי מה אני מחפשת.. ידעתי שאני רוצה עדין ונוח ושאני פחות מתחברת לתחרה, ושהכי חשוב לי לא להשתגע במחיר השמלה. בחיפוש קל באינטרנט מצאתי את האתר של רינה בהיר ומיד ראיתי שאני מתחברת למספר שמלות… קבעתי פגישה עם דנית המקסימה ומדדנו מספר שמלות שאני בחרתי… כולן היו יפות אך לא בדיוק מה שחיפשתי. ואז, דנית ביקשה שאמדוד בשבילה שמלה נוספת (כולה תחרה כמעט) לאחר התנגדות קלה מדדתי והשמלה הייתה אהבה ממבט ראשון. מתאימה, מחמיאה, נכונה לגוף שלי ובקיצור בדיוק מה שחיפשתי. לקחתי לעצמי עוד קצת זמן לחשוב אך זה היה אבוד מראש, היה לי ברור שאחזור לשמלה ההיא… ואכן חזרתי …. דנית ורינה עשו בשמלה מספר שינויים ייחודיים עבורי שהפכו את השמלה למושלמת עוד יותר

מה היה לך חשוב באיפור ובשיער? 

גם כאן, היה חשוב לי מאוד שיהיה עדין. לא רציתי להסתכל על התמונות ולא לזהות את עצמי… היה חשוב לי לעשות איפור ושיעור אצל אותו אדם וגם כאן לא להשתגע במחיר.
חיפשו באינטרנט הוביל אותי למאפרת הראשונה והיחידה שניסיתי – יפית קובי. אישה עדינה, נעימה, קשובה, רגישה. גם איתה – אהבה ממבט ראשון. האיפור שלה והתסרוקת שהיא עשתה לי החזיקו לי לאורך כל האירוע, בלי לזוז, בלי להימרח והשתוללנו בטירוף בחתונה. חזרנו הביתה אחרי 2 בבוקר ונראיתי כאילו יצאתי עכשיו מסלון כלות. היה לי גם מאוד נוח שהיא הסכימה לבוא לבית של ההורים שלי כי רציתי אווירת בית ולא סלון כלות.

איך בחרתם את טבעות נישואים?

אנחנו זוג שקשה לו מאוד להחליט… ניסינו ללכת למקומות הגדולים שיש מבחר גדול אך קיבלנו כאב ראש והכל נראה לנו דומה. בסוף קנינו בחנות קטנה בדיזינגוף סנטר ושם מצאנו את העדינות והייחודיות שחיפשנו.
באיזה גן או אולם התחתנתם ומה לדעתך מייחד את המקום?
האחוזה – בית חנן!!!
אין מספיק מילים כדי לתאר את המקום הזה. אני חושבת שהמקום עונה על כל הדרישות של חלום נסיכות מהאגדות. הוא משלב טבע עם אולם בצורה מושלמת. אנשי הצוות כ”כ מקצועיים, קשובים, תומכים, מכילים, מנוסים. אין תחושה של עוד זוג שמתחתן… מרגיש כאילו הם יודעים הכל על הזוג, תמיד, ולא משנה מי עונה לטלפון. התחושה היא שאכפת להם מהחתונה בדיוק כמו שאכפת לזוג. הכל מאורגן ומתוקתק עד לפרט האחרון ותמיד עם חיוך.

איפה בחרתם להצטלם לפני החופה ולמה דווקא בחרתם את המקום הזה ומי היה הצלם?

הצלם שלנו, קובי מהגר, המליץ לנו על מקום הצילום. בהתחלה הצטלמנו בדולפינריום תמונות מקסימות (ים זה המקום האהוב עלי) ולאחר מכן באזור מושב בית חנן, שם הצלם שלנו הצליח למצוא מקומות ופינות מדהימות ביופין וזוויות צילום שאפשר להשיג רק במומחיות…

מה מתוכנן לירח דבש?

לאחר החתונה ההורים שלי פינקו אותנו בסופ”ש במלון בראשית כפתיחה לחגיגות הירח דבש…
בהמשך…הלוואי והייתה לנו אפשרות לקחת חופשה ארוכה ארוכה מהעבודה לירח דבש ארוך אך עד שזה יתאפשר אנחנו טסים בקיץ לפורטוגל….
במידה ובא לך להמליץ על ספקים שהיית מרוצה מהם במיוחד זה המקום לפרגן.
רינה בהיר – מקום מושלם: אווירה מנצחת, צוות מקצועי, הקשבה, רגישות אין סוף, מחירים נוחים, גמישות, יצירתיות, פתרון כל בעיה. רינה, אורי, דנית, איילת אין לי מילים להודות לכם.
יפית קובי, מאפרת ומעצבת שיער – אישה עדינה, נעימה, מקצועית, מבינה בהתאמת איפור נכון, קשובה, רגישה, מחירים נוחים. האיפור שלה והתסרוקת שהיא עשתה לי החזיקו לי לאורך כל האירוע, בלי לזוז, בלי להימרח.
האחוזה בית חנן – באמת שאין עוד מקום כזה. אין מילים. מושלם מההתחלה ועד הסוף.