החתונה של לירון ויורי

שם הכלה: לירון דניאלפור
שם החתן: יורי טימקוב
תאריך החתונה: 17.2.16

איך ואיפה היכרתם?

הכרנו בצבא, יורי הגיע לבה”ד 10 לקורס חובשים ואני הייתי מפקדת קורס חובשים, הקורס שלו. הוא היה חנת”ר, לכן הייתה לנו אינטראקציה מסוימת לאורך הקורס, אך לעולם לא בכיוון כזה. רק ב”שבירת הדיסטנס” התחלנו לדבר והשיחה זרמה והייתה קלילה, אך לא נתתי לו את מספר הטלפון שלי (בכל זאת, אני עמדתי להשתחרר והוא, בן גילי כי למד יג’-יד’, רק התחיל… 3 שנים… קרבי… לא אופטימלי).
במסיבת סוף הקורס, דיברנו יותר והרגשתי שאולי אני מפספסת משהו, אז נתתי לו הזדמנות וקבענו דייט.

כמה זמן אתם ביחד?

9 שנים

מי הציע נישואים ואיך הייתה ההצעה?

אחרי כל כך הרבה זמן יחד, ההצעה הייתה לטובת פורמליות בלבד. יחד עם זאת, מגיע לו קרדיט, הבחור השקיע. בתיבת הדואר חיכתה לי מעטפה הממוענת לי ובתוכה היו זוג כרטיסי טיסה לפריז. נכנסתי הביתה, התקשרתי לאמא שלי ואמרתי לה: “אמא, יורה (שם החיבה שלו) הולך להציע!”. לא רציתי להראות שאני יודעת, אך גם הוא כבר ידע שהעניין מכור מראש. כל יום היינו באייפל, כי המלון היה ממש קרוב, וביום השלישי לחופשה, הוא הכין פיקניק ברחבת האייפל, עם גבינות ויין והתחיל את הנאום… 🙂

איך בחרת את השמלה ומה היה לך חשוב בבחירת השמלה?

לא היה לי מושג בהתחלה איך השמלה שלי אמורה להיראות או מה אני רוצה. אחרי כמה מדידות, בחרנו סגנון שהתאים לי והתחלנו לרוץ משם על העיצוב. היה חשוב לי שהשמלה תהייה נוחה, קלילה ואיכותית.

מה היה לך חשוב באיפור ובשיער? 

טל מרציאנו וולדמן הייתה אחראית על תחום זה, היא מאוד מקצועית. היה לי חשוב שהאיפור לא יהיה כבד (לא מהמתאפרות הכבדות ביום-יום), שאני עדיין אזהה את עצמי, שיהיה יציב. לגבי השיער, היה חשוב לי שיראה מושקע, אך לא גרנדיוזי מידי, ושוב, שהתסרוקת לא תתפרק.
בחרתי להתארגן בסטודיו של טל, עם האחיות שלי ועם גיסתי, לא היה שקט, זה בטוח.

איך בחרתם את טבעות נישואים?

קיבלתי הרבה המלצות על ג’קסון ברמת גן, והחלטנו לנסות, לא הצטערנו. שירות מקסים, היצע מטורף. חזרנו לשם גם אחרי קניית טבעות הנישואין, לקנות תכשיטים לחינה.

באיזה גן או אולם התחתנתם ומה לדעתך מייחד את המקום?

בחרנו להתחתן ב”אמדו” בהרצליה, מקום מדהים ומאוד מרשים. הצוות ממש גורם לך להרגיש בבית. אהובה וציפי שקיבלו אותנו בזרועות פתוחות, ספיר המקסימה שתמיד הייתה שם בשבילנו, וגולדי המתוקה שתקתקה את האירוע במקצועיות ובהמון חן. הם זרמו איתנו על הרבה דברים והיו גם מאוד הוגנים. קיבלנו המון מחמאות על המקום ועל האוכל (שהיה חשוב לנו מאוד).

איפה בחרתם להצטלם לפני החופה ולמה דווקא בחרתם את המקום הזה ומי היה הצלם?

הצלמים שלנו היו לירון, אדם, נעם (וצלם וידאו נוסף שלצערי לא יודעת את שמו) מ”שבע צלמים”. הם בחרו את מקום הצילומים, ביתן אהרון, מקום מהמם, נוף משגע. הם מקסימים, זורמים ועוזרים לך להרגיש בנוח מול המצלמה. כשלושה שבועות לפני החתונה, לירון צילם אותנו צילומי זוגיות, מה שחשוב על מנת להתרגל למצלמה. הם מאוד מקצועיים, התמונות היו מהממות (את הסרטון נקבל ממש בימים אלו) ואנחנו מאוד מרוצים.

מה מתוכנן לירח דבש?

אנחנו מתכננים טיול לארגנטינה בחגי תשרי. עוד לא סגורים על כל הפרטים עדיין, אוספים מידע, ציוד וטיפים, אך זה היעד!

במידה ובא לך להמליץ על ספקים שהיית מרוצה מהם במיוחד זה המקום לפרגן.

הייתי רוצה להמליץ על הדיג’יי שלנו, ארתור גורדון המדהים. קודם כל, הוא מקסים, כל כך קל להתחבר אליו, הוא קולט מהר את הראש ובאמת מנסה לשלב את הרצונות שלך, מבלי לפגוע בזרימה של הערב. הוא מאוד מקצועי, יודע בדיוק איך לתכנן את “המופע” שלו, איך להרים את הקהל מבלי שלאבד את המומנטום. הוא עבר איתנו על כל התוכנית לערב ונתן גם רציונאל לכל חלק. לא ידעתי מעולם שעומד מאחורי זה כל כך הרבה…

הצלמים שלנו מ”שבע צלמים” היו מקסימים, מקצועיים, מצחיקים. בהחלט הורידו ממפלס הלחץ והעבירו איתנו את היום בכיף גדול. עזרו לנו להרגיש מאוד בנוח עם המצלמה וגם היו מאוד סבלניים, שזה חשוב מאוד.

צוות אמדו, אנשים מקסימים, נותנים לך להרגיש כמו בבית, מאוד מפרגנים, מאוד הוגנים, נענים לבקשות מיוחדות וזורמים איתך. הם מאוד מקצועיים, הכל תקתק כמו שעון ועם המון שמחה ופירגון. אחלה צוות והמקום מהמם, אנחנו והאורחים היינו מוקסמים מהמקום.

צלם המגנטים שלנו, לירן מ”שוויצריה” היה מקסים. הוא עצמו לא הפסיק לצלם, הגיע עם אדם נוסף שיפתח את התמונות ויכין את המגנטים בזמן שהוא ממשיך לצלם, לכל האורחים יש מגנטים. המגנטים איכותיים מאוד, המחיר בהחלט הוגן וכיוון שהיו תמונות כל כך יפות, אפילו לקחנו מהן לאלבום התמונות.

אחרונה חביבה, רינה. זה אומנם העמוד שלה, אבל אי אפשר שלא לפרגן לה ולצוות שאיתה. בתקופת תפירת השמלה, ראיתי אותן כל כך הרבה שממש הצטערתי לעזוב. רינה מקסימה, ממש נותנת להרגיש בבית, מאוד חשוב לה להיות פתוחים וכנים והיא תמיד תבוא לקראתך ותיתן גם עצה כנה ואמיתית, פשוט שילוב של מקצועיות וקסם אישי. התחברתי אליה מאוד גם בפאן האישי, נפתחנו והיא בן אדם מקסים, אחרי הדמות המקצועית והנעימה. תמיד הרגשתי שם בנוח, הרגשתי שבאמת רוצים את טובתי ומוכנים להשקיע הרבה לטובת זה, גם מעבר לדברים הקונבנציונאליים. הצוות של רינה מקסים, הבנות עזרו לי להרגיש תמיד בנוח, זו סיטואציה לא נעימה, אבל הן נעימות, מקסימות וסופר-מקצועיות. בהחלט ספקית שאני ממליצה עליה בחום!