החתונה של ויויאנה ועומרי

שם הכלה: ויויאנה איליונסקי
שם החתן: עומרי ליאופורד
תאריך החתונה: 21/3/16

איך ואיפה היכרתם? 

הכרנו בירושלים לפני מעל 5 שנים, כששנינו למדנו בעיר, באותה ההזדמנות היינו חברים רק לכמה חודשים ונפרדנו…
המשכנו להיות בקשר ידידותי בעיקר היינו בקשר בפייסבוק או בטלפון מפעם לפעם אבל לא יותר מזה…
לאחר שנתיים עומרי הציע שננסה בשנית וכך הסיפור שלנו התחיל 🙂

כמה זמן אתם ביחד?

3 שנים וקצת

מי הציע נישואים ואיך הייתה ההצעה?

עומרי הציע לי נישואים באמצע חופשה בצפון הארץ, במקור הוא רצה שנטוס לחו”ל ולהציע שם אבל אני פחות ספונטנית ואמרתי שלכמה ימים בודדים עדיף לנפוש בארץ…
עומרי הסתכל באינטרנט והביא עמו רשימה עם כל המקומות בסביבה שכדאי לבקר בהם… כך הגענו לתצפית עם נוף מרהיב בה לא היו אנשים כלל… הצעתי לו להצטלם ותוך כדי שהוצאתי את הנייד עומרי אמר: “אני צריך לשאול אותך משהו”, תוך כדי צחוק … המשך הסיפור הוא די ברור 🙂

איך בחרת את השמלה ומה היה לך חשוב בבחירת השמלה?

הגעתי לסטודיו של רינה ולא ידעתי בדיוק מה אני רוצה… ידעתי מה אני לא רוצה ומה חשוב לי להסתיר :).
לפני הפגישה הראשונה הסתכלתי באתר של רינה ורשמתי לעצמי איזה שמלות אהבתי, איזה חלק מאיזה שמלה הייתי משלבת לרעיון שהיה לי בראש.
כשהגעתי לסטודיו פגשתי את דנית שמהר מאוד קלטה את הסגנון שלי ומבלי שאצטרך לפרט, נתנה לי כמה שמלות שלדעת התאימו למבנה הגוף שלי (וכמובן צדקה).
מתוכן הייתה שמלה שמאוד הרשימה אותי… הייתה קלילה ומרשימה (בדיוק מה שחיפשתי). אני ציינתי מה הייתי משנה כדי להרגיש יותר בנוח ודנית הציעה כל מני שינוים, תוספות ואילתורים שגרמו לי להתאהב ברעיון השמלה.
היה לי חשוב שהשמלה תהיה קלילה, מחמיאה ושארגיש בנוח במשך כל האירוע.

מה היה לך חשוב באיפור ובשיער? (מי אחראי על האיפור והשיער ואיפה התארגנת?)

חיפשתי מאפרת שהסגנון שלה הוא טבעי אך מורגש. רציתי להדגיש את העיניים אבל שלא יהיה יותר מדי דרמטי… היה מאוד חשוב לי שהאיפור יהיה עמיד ושלא אצטרך לעשות יותר מדי טאץ אפס (וכלל לא עשיתי, חוץ מליפגלוס לפני החופה)

ספרי לנו איך בחרתם את טבעות נישואים? 

שנינו רצינו טבעות פשוטות, לי היה חשוב שהטבעות יהיו זהות ועומרי זרם עם הרעיון, בחרנו סגנון קלסי לכן היה מאוד קל לבחור.

באיזה גן או אולם התחתנתם ומה לדעתך מייחד את המקום? 

התחתנו באולם קסאיה, המקום מאוד הרשים אותנו, במיוחד אזור החופה.
האוכל מאוד טעים, מושקע והמחירים מאוד טובים. היינו מאוד נלהבים מהמקום לפני האירוע וקיבלנו מחמאות לאחר מכן. למרות זאת, יצאנו מהחתונה עם רגשות מעורבות לגבי האולם… או יותר נכון ממנהל האירוע. יש רשימה של דברים שהוא לא עשה נכון בעינינו והשפיעו על הרגשתנו באותו יום.
ההמתנה למנהל האולם כשהגענו (אפילו שהתקשרנו לפני), קבלנו הסבר חלקי של תפקיד איש הקשר, מה שגרם לכך שאני הייתי צריכה להתערב ולעזור לפני שכלל נכנסתי לאולם אחרי החופה… ועוד כמה דברים שהפריעו לנו.
סה”כ המקום יפה, האוכל טעים, אבל את התחושה שלנו לא ניתן לשנות.

איפה בחרתם להצטלם לפני החופה ולמה דווקא בחרתם את המקום הזה ומי היה הצלם?

בהתחלה תכננו לעשות עצירות בדרך ולהצטלם בכמה מקומות, מאוד רצינו להצטלם עם רקע של ים ונתנו לצלם לבחור עבורנו מקומות נוספים.
כתוצאה מקוצר זמן כי שלבי ההכנות התארכו הרבה יותר ממה מהמתוכנן, הצטלמנו מתחת למקום בו התארגנו – שהיה מקום יפהפה, פארק הנמצא קרוב לאולם עליו המליץ הצלם.

מה מתוכנן לירח דבש? 

עוד נראה 🙂 אין תכנונים בינתיים.

את מוזמנת להמליץ ולפרגן לספקים שלקחו חלק באירוע

קודם כל, רוצה להמליץ על הדי-ג’י הכי מקסים שהכרתי: כפיר על מטאץ’ מיוסיק… מבין במוזיקה, עם ניסיון של שנים, לא משנה איזה סגנון מוזיקה תבקשו, הוא מכיר (אני דרום אמריקאית והוא התאים את עצמו אלינו בצורה מושלמת), הוא מרגיש את הקהל ומצליח להרקיד הרבה מוזמנים 🙂 גם בתור בן אדם הוא מקסים, קשוב ופנוי לזוגות לפני ואחרי החתונה.
בנוסף, רציתי להמליץ על סיגל אסרף, המאפרת המוכשרת שאיפרה אותי, את אחותי ואת אמי… כל אחת בסגנון שונה ומחמיא, היא גם בן אדם מאוד נעים וגורמת לאווירה רגועה בזמן האיפור (נקודה מאוד חשובה ביום כה לחוץ).
אחרון אבל לא פחות חשוב, רצינו להמליץ על זום 18, הצלמים שלנו… קודם כל הם אנשים מופלאים, קשובים לזוג ולסגנון שלנו… הצילום מאוד טבעי ולא מבוים, בדיוק כמו שרצינו.