החתונה של בתאל ומורן

הכרנו לפני 5 שנים כשעבדתי בבית קפה שהיה בבעלות חברו הטוב של מורן, מורן היה מגיע כל בוקר לשתות קפה וביקש שרק אני אכין לו. באותה תקופה היה לי בנזוג אחר ולכן לא היה בנינו קשר מעבר לקפה שהכנתי לו.

לפני שנה וחצי דרכינו נפגשו שוב, והתחלנו לצאת (כמובן שכבר הייתי שוב רווקה..) מאותו רגע החיבור היה מהיר, והיה ברור לשנינו שזה זה..

מורן הציע לי נישואים. כמה ימים לפני זה הוא החליט שנוסעים לסופ”ש באילת. ואני זרמתי בלי לדעת שההצעה הולכת להגיע.. לא הרגשתי כלום ולא היה לי מושג שזה הולך לקרות. הגענו לאילת ובערב נסענו לאכול במסעדה, כשיצאנו מהמלון מורן המציא תירוץ לחזור שוב לחדר כשאני יושבת באוטו ומחכה (הוא הלך לשים את הטבעת בכיס..) לאחר מכן הוא מצא תירוץ נוסף ללכת לקבלה של המלון ושם שם את המפתח של החדר בלי שאני אדע.

זוג חברים טובים שגרים באילת נרתמו ועזרו למורן בתכנון ההצעה וקישטו את החדר, במסעדה אכלנו להנאתנו ומשום מה היו לי קוצים לחזור למלון.. (אפילו לא אכלתי קינוח :))

וכמובן כשחזרנו למלון ונכנסנו לחדר הוא היה מקושט מלא בפרחים, נרות ובלונים למרות כל זה עדיין לקח לי זמן לקלוט שזה מה שהולך לקרות.. ואז הוא הציע וכמובן שאמרתי כן 🙂

מאז ומתמיד דמיינתי את עצמי כלה עדינה.. אז לפי זה ידעתי שאני רוצה שמלה קלילה, מחמיאה נוחה ויחסית צנועה. נכנסתי לאינטרנט וחיפשתי שמלות כלה, מהר מאוד הגעתי לאתר של רינה בהיר ופתאום שמתי לב שיש באתר יותר משמלה אחת שממש אהבתי, אז קבעתי פגישה והגעתי.

מדדתי כמה שמלות, אבל זכרתי את דגם ויקטוריה שממש אהבתי ולשמחתי מדדתי אותו והוא ענה על כל הציפיות שלי! לא ראיתי שום סלון אחר, אהבתי התאהבתי וסגרתי.

מה היה לך חשוב באיפור ובשיער ? (מי עשה לך את האיפור והשיער והיכן בחרת להתארגן)

כמו בבחירת השמלה כך גם האיפור והשיער היו באותו כיוון קליל עדין ונוח. כבר שנים שאני יודעת שמי שתאפר ותסרק אותי תהיה אחותי הקטנה- נגה.

החלום שלי היה להתארגן בבית של ההורים שלי והוא גם התגשם, לפני החתונה נפרדתי ממורן לשבוע והייתי אצל ההורים. היה יום קסום, מזג אוויר מעולה וחג פורים.

הבחירה הייתה קלה, הלכנו למקום שבו מורן קנה את טבעת האירוסין, זכריה מלצר בירושלים. ידענו שאנחנו רוצים טבעות זהות ופשוטות.

התחתנו באולם האירועים אמרלד. בירושלים אין הרבה אולמות שיכלו להכיל את כמות המוזמנים שלנו (550+) לכן התחלנו לחפש מסביב ולא רחוק מידי כי רצינו שיהיה קרוב לאורחים שרובם ירושלמים להגיע לאירוע.

האולם מחודש, היחס של בעלי האולם וכל הצוות היה נדיב ונעים. דעתי הייחוד של האולם הוא האוכל, אין אדם שלו שומע את השם של האולם והמשפט השני זה “איזה אוכל מעולה יש שם”.

ההורים שלי גרים בקרית ארבע ליד חברון ומגיל צעיר מאוד רציתי להצטלם ליד מערת המכפלה. הצלם חגי מסטודיו אימג’ בבית שמש זרם איתי והגיע לקרית ארבע וגם צילם אותי במערת המכפלה.

אחרי שמורן אסף אותי נסענו להצטלם בצרעה, רצינו צילומי נוף ובנוסף זה קרוב לאולם שנמצא בבית שמש.

את ירח הדבש חגגנו בתאילנד! טסנו שבוע אחרי החתונה לבטן גב באיים בעיקר. היינו 6 לילות בקוסמוי- אי קסום! לאחר מכן טסנו לקרבי ומשם לקופיפי, אי אפשר לתאר במילים את הנוף והמים הכחולים שיש באי הזה. זה אי עוצר נשימה!

לאחר מכן טסנו לבנקוק- עיר מגניבה בטירוף, שכמובן העיקר זה שופינג! חזרנו מרוצים ושזופים.

במידה ובא לך להמליץ על ספקים שהיית מרוצה מהם במיוחד זה המקום לפרגן.

אני אשמח להמליץ על 2 ספקים שהם לדעתי העיקר של החתונה:

צלם- כמו שהזכרתי למעלה קוראים לו חגי מסטודיו אימג’ המשרד שלו בבית שמש. הוא הביא איתו עוד 2 צלמים, היה לנו יום מקסים, מצחיק והתמונות מדברות בעד עצמן.

די.גיי- יניב מלול! בלי קשר לזה שהוא חבר מאוד טוב של מורן, הוא זרם עם הקהל. כולם היו על הרגליים ולא הפסיקו לרקוד והוא עשה עבודה מכל הלב.